Зърнените закуски за деца

Тема на дискусията:
Зърнените закуски за деца
  • Здравословна закуска

    Закуската е важен старт за деня. Зърнените храни с мляко набавят на детския организъм, необходимите въглехидрати, калции, протеини, витамин B и фибри. Вижте някои от основните компоненти, за които трябва да внимавате.

  • Захар

    Близо 1/3 от съдържанието на половината от повечето известни зърнени закуски е захар. Високите нива на захар стават причина за появата на кариеси и затлъстяване, което напоследък е доста видно при повечето деца в страната.

  • Натрий

    Добре е всекидневните храни за деца да не съдържат високи нива на захар и натрий, тъй като децата могат лесно да привикнат към тях. За деца (често пъти и за възрастни) е препоръчително нивото на натрий да бъде до 400 mg на 100 гр.

  • Фибри

    При възрастните богатите на фибри храни могат да окажат положителен ефект при ниски нива на фибри в организма. Децата обаче не се нуждаят от толкова високи нива. Търсете храни с повече от 5 g фибри на 100 g, но не повече от 15 g.

  • Витамини и минерали

    Нивата на витамините в храните са различни, но е важно да търсите храни богати на калций, витамин D, фолиева киселина и витамин C.

Рецензия:
д-р Д. Ковачева
Бележка:
Този инструмент не представлява медицински съвет. Всички права запазени © 2009 Токсик Медиа ООД