Ирена написа:

Здравейте. Страдам от очен херпес на лявото око и вече 2г. го лекувам безуспешно. На терапия съм, капки Фларекс и Зовиракс маз. Няколко дни след като спра капките и симптомите ми се появяват отново. Ходих и при имунолог, правих изследвания и всичко е в норма. Изпих един тон антивирусни препарати и имуностимулатори. Вече започвам да се отчайвам. Маля, дайте ми съвет как да се преборя с този кошмарен херпес?!