martis robosin написа:

КАК ПОЛУЧИХ ОТ ВИРУСА НА ХЕРПИ С ПОМОЩ НА БИЛКОВА МЕДИЦИНА. Бях диагностициран с ХЕРПЕС ВИРУС преди 4 години, живях в скръб, болка и трудности, се свързах с толкова много лекари по този въпрос и прекарах толкова много пари, за да се уверя, че здравето ми се връща нормално, но състоянието ми никога не се подобряваше, определено за да си върна живота, така един ден един мой приятел, който е бил заразен с вируса на херпеса, ми се обади и ми каза, че тя е излекувана от болен лекар, когото името се нарича доктор Мохамед, тя ми каза, че е спасил много животи от ХЕРПЕС ВИРУС и други вируси и болести като ХИВ, РАК, АЛС и толкова много болести с неговата МОЩНА БИЛКОВА МЕДИЦИНА се свързах с д-р МОХАМЕД на неговия имейл адрес herbalcure12@gmail.com, за който говорихме по въпроса. мина през и той ми каза да не се притеснявам, че всичко ще бъде наред отново, така че той приготви билковата медицина и ми го изпрати чрез куриерската доставка на DHL и ми каза как да го използвам, след няколко дни започвам да забелязвам огромни промени в тялото ми, всички симптоми са елиминирани напълно, няма слабост или скованост, аз съм напълно добре, аз съм толкова здрав и съвършен в здравето си, след като взех лекар Мохамед билкови лекарства, аз съм напълно здрави и добре тогава аз осъзнавам, че тази билкова медицина наистина работи, след 24 дни от употребата отидох да видя лекар за тест, след това резултатът беше отрицателен, сега съм най-щастливият човек на земята. това свидетелство е, че вървим по света. Благодарение на д-р МОХАММЕД, Бог да ви благослови. Можете също така да се свържете с него на неговия WhatsApp / call number 2349036036397, или да пишете на herbalcure12@gmail.com, той лекува много болести и вируси, HERPES VIRUS, HIV, РАК и много други вируси и болести