nadin написа:

Договорих генитален херпес няколко седмици след като се съгласих да спя с партньора си. Той беше на работа, когато ме диагностицираха, и ми хрумна да му кажа всичко. Не знаех какво би помислил или казал, мислех си, че ще ме изхвърли. Първоначалният му отговор беше "не сте го получили от мен" до един ден по-късно, когато ми каза, че има студена болка. Моят д-р беше малко разколебан и направи този голям шум за това, че трябваше да го докладва здравни органи, за да получа разрешение за моя скрипт. За щастие това беше HPV тип 1, което тя ми каза, че рядко се развива на генитала ви, без да се разпространява по цялото тяло, но сърбежа е много и болки. Някой ни спомена да се свържем с д-р Саго Дбиба, който направихме, изпрати ни билковото лекарство, след като го поръчахме и го използвахме, така че той му предписваше в продължение на 30 дни, което в крайна сметка всяка сърбеж, обрив и студ изчезнаха и моят лекар беше изумен, ни херпес отрицателен. (6 месеца досега не съм имал дори студена болка или сърбеж оттогава). Но беше толкова страшно, направих едно и също нещо, което го гледах в интернет и минах през тази агония сама! Все още не съм казвал на никого, дори на майка ми и аз просто се надявам, че никога няма да изпитам тази болка отново! Сега моята годеница и аз често се шегуваме за това сега, главно когато искам да си го напомням, че ми е херпес !. Все още не се чувствам комфортно да говоря за това преживяване, но написването на тази статия ме кара да се чувствам като че не е толкова лошо, колкото си мислех .... Сега казвам на всички, че д-р Саго Дбиба е единственият, който има лек за това смъртоносно заболяване, не губете време да се свързвате с него, както направихме. Сега живеем добре и щастливо благодарение на него. Email ..... drsagbo6088@gmail.com Whatsapp ...... + 2347019642881