Christian Calvin написа:

Здравейте, Казвам се Кристиан Калвин Преди всичко аз възхвалявам чувството за сигурност, защото съм бил измамен онлайн тук, преди един приятел, който получи заем, да ме свърже с Email: (oliviadaniel93@gmail.com) След като изпратих копие от моята лична карта и моите данни, кредитът ми беше одобрен, беше невероятно, мислех, че ще е същото като другите, които са взели парите ми и никога не са чували за тях отново, получих заем след около час, "ДА" бях призован от моята банка, че имаше депозит в сметката ми. Те са истински, всичко, което трябва да направите, е да следвате инструкциите и процеса на кандидатстване  компанията е добра компания, те ми помогнаха, когато имах нужда от пари, затова свидетелствам за добрите им дела .. моля, когато най-накрая получиш заема си, увери се, че информираш хората и за добрата работа на това дружество , така че те няма да станат жертва на ръцете на фалшиви и безсърдечни хора, които се наричат ​​корпоративни кредитори, докато само мамят и увеличават болката в хората. можете да се свържете с мен чрез Gmail: (christiancalvin200@gmail.com) в случай, че имате нужда от допълнителна информация