cameron написа:

Очевидно е, че някои пациенти с ХИВ / СПИН са заробени в антивирусната и друга допълнителна православна медицина само за да помагат за потискане на вируса, а не за лечение. Бях с вируса от 2012 г. насам, докато не бях запознат с блогър, който също разказа историята си онлайн за това как е била излекувана от генитален херпес след употребата на д-р Сагбо билкови лекарства. Това е година и две седмици откакто бях доставен от Херпес. Благодаря на Бога, че използва този велик билкар, за да ме изцели. Обещах да продължавам да казвам добре за доктор Сагбо. Моля, попълнете безплатно, за да споделите проблемите си с него и не забравяйте да му кажете, че съм ви насочил към Него. Напишете го на имейл drsagbo6088@gmail.com или го помолете на +2347019642881.