Erin написа:

Казвам се Ерин от Фил, много се радвам да напиша това свидетелство за това как съм получил излекувани от генитален херпес преди 4 месеца. Четох много коментари от хора, които са били излекувани от ХИВ и други вирусни инфекции от д-р ШАГБО, но ми е трудно да ги повярвам, поради миналия ми опит. Бях объркан и депресиран, бях любопитен и исках да опитам д-р Сагбо, след което се свързах с него (електронна поща drsagbo6088@gmail.com), когато му писах, гарантира, че ще ме излекува напълно, страхувах се и аз се молих с него да ми помогне, изпрати ми лекарството, както ми бе обещано, и ме помоли да отида за тест след 20 дни от приемането на лекарството. Взех лекарството и отидох за тест след края. Направих още един кръвен тест преди месец и все още беше отрицателен за херпес и всички обриви и черни точки в тялото ми изчезнат и се излекувам напълно. Ако имате вирусни инфекции, херпес HSV-1 или HSV-2, HIV, HPV, хепатит В, диабет, рак, хламидии, астма, вагинални инфекции, за да напиша Dr.SAGBO. Неговият номер на WhatsApp е (+2347019642881) Знам колко съмнителни можете да почувствате за това, защото това ми се случи много добри и лоши съвети и диктовки, но сега ви казвам, че има лечение за тези болести. Не чакайте твърде дълго.