Angus написа:

Здравейте, аз съм Ангъс, съм тук, за да свидетелствам за великата работа, която д-р Сагбо направи в живота ми с помощта на традиционната си билка. Аз съм страдал от генитален херпес в продължение на години, търсех решения, за да го излекувам, да бъда в различни болници, никой не е излекувал само лекарството, за да се изненада, просто губех пари. Вземах лекарствата си, за да поддържам живота си и да намаля болките. На този верен ден получих обаждане от моята сестра, че нейният приятел, който е страдал от генитален херпес, е излекуван от д-р Сагу, билкова лекарка. Макар да бях малко съмнителна ме насърчи да опитам д-р Сагбо. Тя помага да се свърже с него, се свързах с него и му обясних. Той ми каза всичко, което трябваше да направя, за да ми позволи да взема билковото лекарство и веднага направих това, което той инструктира. И тук съм днес здрав и здрав, без никакви симптоми на херпес или някаква болест. Моля, следвайте пътя си, за да можете да бъдете излекувани от болките и болките, с които се сблъсквате. Свържете се с него сега с тези подробности, които споделям с вас. Email..drsagbo6088 @ gmail.com Whatsapp .. + 2347019642881 И не забравяйте да дадете свидетелство, след като сте излекувани, както направих за него. Благодаря.