МАРИЯНА ЕМИЛОВА БРЕШКОВА написа:

МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ МИ ОТКРИХА МИ КАНДИДА В УСТАТА И НУДУВА МИ СЕ ЕЗИКА ПАРИ МИ СУХОТА ДАЖЕ И ЗАДУШАВА ЛОШФ ДЪХ И НА ЕЗИКА И ЛИГАВИЦИТЕ НА СЕ ЯВЯВЯТ КАТО ПОДУТОНИ ИЗПИСАХА МИ ПРАВЕНО ЛЕКАРСТВО С НИСТАТИН ВИТАМИН Е И ГЛИЦЕРИН ВРЕМЕННО МАЛКА ПОЗАТИХНАХА НЕЩАТА НА ЗАБЕЛЯЗАХ ЧЕ КАТО ХАПНА СЛАДКО И СТАВА БУМ КАЖЕТЕ НА КАКЪВ ЛЕКЪР ДА ОТИДА И КАК ВА СЕ ЛЕКУВАМ И КАКВИ ДР ИЗСЛЕДВАНИЯ ДА ПРАВА НЕ ИЗДЪРЖАМ ВЕЧЕ МОЛЯ ЗА ПОМОЩ!!!