Roshin написа:

Аз съм Деви съм тук отново да кажа голяма благодарност на Dr.Sagbo за да ме направи Пълна жена отново, аз бях заразен с ХИВ / СПИН в продължение на 5 години Сериозно се молеха на Бог и търсеха изцеление. Дойдох Тук миналия месец, за да търся решение на моя проблем и видях Коментар на хората, говорещи за различни лекари най-вече Д-р Сагубо Диба И духът ми ме насочи да избера д-р Сагбо И аз Той го потърси, изпрати ми билкови медицина и ме насочи как Ще взема медицината в продължение на 15 дни, направих и отидох за тест и Резултатът ми излезе като отрицателен. Аз съм толкова щастлив, аз споделях сълзите на Щастието и аз го взех на себе си, за да свидетелствам винаги Как Бог използва Dr.Sagbo, за да реши проблема ми. Аз съм чиста жена Сега, Без никакъв вирус, той ми каза, че също така лекува болести като ХИВ, АРТРИТИ, ДЕНЖ, ХЕПАТИТ, ТУМОР, ЛУКАМИЯ, РАК, ХЕРПОВЕ ИЛИ ДРУГИ ОПАСНИ Болести и решава други проблеми. Можете да бъдете щастливи като мен от Свързвайки се с д-р Сагу и обещавам, че няма да съжалявате, но също така ще бъдете щастлив като мен отново чрез Calling и WHATSAPP HIM: +2347019642881 Неговият EMAIL: drsagbo6088@gmail.com.