Tommy написа:

КАК МОЖЕ ДА СЕ ВКЛЮЧВА ОТ ГЕНЕТАЛНИТЕ ХРАПОВЕ ОТ Д-Р САГБО ДИБА. Аз обещах на д-р Саго Дбиба, че ще споделя това свидетелство в Интернет.Сега съм съвсем наред. Моля, ако страдате Всяко хронично и смъртоносно заболяване, като ХИВ / СПИН, РАК, ХРАНИ, ТОЧКИ, МЪЖКА ОЗНАЧКА, ВАГИНАЛНА БОЛЕСТ / РАЗПРОСТРАНЕНИЕ, ХРОНИЧНА ХЕПАТИТ, ГЕРНИТАЛНИ ВОЙНИ, ЕПИЛЕПСИЯ, ОРАВНИЯТ РАСТЕЖ / ЦИКС, МИКСТОР, БОЛЕСТИ И БИОЛОГИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ, ТУМОР и много повече ми каза, че ги лекува всички, моля, свържете се незабавно с него по неговите подробности имам. EMAIL ADDRESS = drsagbo6088@gmail.com WHATSAPP = +2347019642881