Tommy написа:

КАК МОЖЕ ДА СЕ ВКЛЮЧВА ОТ ГЕНЕТАЛНИТЕ ХРАПОВЕ ОТ Д-Р САГБО ДИБА. Аз обещах на д-р Саго Дбиба, че ще споделя това свидетелство в Интернет. Имах признаци на STD, но не бях съвсем сигурен кой. По-късно отидох да видиш медицинска сестра. Тя погледна гениталиите ми и най-напред каза това може просто да е обрив, тя направи тест, след което тя каза, че тя изглежда като Генитал Брадавици и че мога да имам херпес. По-късно беше потвърдено ХЕРПЕС ми някакво лекарство за херпес и малко крем за брадавици. Все още не беше работа, аз бях тъжна, мисълта, че аз не исках да бъда добре Отново. Посетих болници всичко напразно Моето състояние никога не е по - добре Реших да се излекувам, така че един ден прегледах интернет и аз видях свидетелство за един Давао Аткинс за това как д-р Саго Дбиба го излекува и него съпруга на гениталния херпес симплекс с 20 дни, помислих си за това няколко седмици, затова реших да го пробвам, затова се свързах с него и пиша на неговия имейл адрес. Казах на д-р Сагбо за здравословните ми проблеми и той ме увери в лек. Той подготви билковото си лекарство и го изпрати мен. Взех го в продължение на 20 дни. Преди да завършите 20-те дни, през които сте били Взех лекарството, Блистери и брадавици на тялото ми се разчистваха само за 14 дни, преди да е бил 20 дни, беше напълно отменен. бях толкова много щастлив, върнах се за проверка и ми казаха, че съм свободен от вируса напълно. Сега съм съвсем наред. Моля, ако страдате Всяко хронично и смъртоносно заболяване, като ХИВ / СПИН, РАК, ХРАНИ, ТОЧКИ, МЪЖКА ОЗНАЧКА, ВАГИНАЛНА БОЛЕСТ / РАЗПРОСТРАНЕНИЕ, ХРОНИЧНА ХЕПАТИТ, ГЕРНИТАЛНИ ВОЙНИ, ЕПИЛЕПСИЯ, ОРАВНИЯТ РАСТЕЖ / ЦИКС, МИКСТОР, БОЛЕСТИ И БИОЛОГИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ, ТУМОР и много повече ми каза, че ги лекува всички, моля, свържете се незабавно с него по неговите подробности имам. EMAIL ADDRESS = drsagbo6088@gmail.com WHATSAPP = +2347019642881