kelvin adams написа:

МОЛЯ, ПРОЧЕТЕТЕ МОЯТА ХИВ лечение Аз бях диагностициран на 17 април 2012 г. и разбера, че съм ХИВ позитивна. Бях уплашен, защото няма лечение за ХИВ / СПИН, но днес някои хора все още не вярват, че има лечение за ХИВ, то може да бъде излекувано само чрез корен на африканците И билки, и Лекарят ни тук в САЩ, някои от които знаят, че африканското билково лекарство може да излекува ХИВ, но те решат да го скрият от нас, само за да продават ARV DRUGS. Направих проучване за намиране на онлайн начин да се отърва от моята болест, видях коментар за билков лекар в Интернет Име Д-р Мохамед, който е излекувал няколко болести с мощното си билково лекарство, аз се свързах с него на какво-ап, чат с него обясни Моето себе си към него.Той каза, че може да излекува добре ХИВ, той ми даде молбата му, която му изпращам. В рамките на 5 дни ми изпрати билковата медицина чрез куриерска доставка на услугата и ми каза как да взема лекарството в продължение на 3 седмици, за да се излекува, направих го за 3 седмици, през тези 3 седмици забелязах много голяма промяна в здравето ми и Но нещо чудесно се е случило тогава отидох да потвърдя резултата ми беше абсолютно отрицателен.Докторът, който бях хив положителен, ме питаше защо съм отрицателен, какво е необходимо, за да се лекува и са получили това лекарство от И как се отървах от него, му казах всичко за билковото лекарство, което ме изцелява. Представете си лекар да ми каже да не давам на никого да знае за това, аз не бях шокиран, макар че знаех, че знаят за билковото лекарство, но избра да го скрие в други, за да реализира продажби на ARV DRUGS. Не се оставяйте назад, ако четете този контакт Dr Mohammed на herbalcure12@gmail.com или whapsapp / call + 2349036036397.Той също може да излекува много от тази болест, просто се свържете с него