Gary Nacy написа:

Моето име е GARY NACY от Калифорния. преди няколко месеца бях диагностициран с херпесен вирус, се чувствах толкова депресиран, защото знаех, че им е бил знае решение за него, че е толкова трудно да се споделя с моето семейство, но знаете, Семейни въпроси много, така че не може да помогне, но да обсъдим то с мъжа ми, защото въпросът вече е да се измъкнем от ръка, аз и съпругът ми започна да търси решение на проблема, ние сме посещавали така ми болница за помощ, но да знаете, безрезултатно. На тази верен сутрин съпругът ми ми се обади и ми каза, че се натъкнах на коментар в социалните медии и това говори за това как един лекар излекувал една дама от нея HIV вирус, аз бях изумен, защото знаех, HIV вирус трудно знам лек затова казах да него може да Hen имат отговори на проблемите ми също имаше знам лошо в опитите си, така че аз и съпругът ми, договорени в контакт с лекаря за помощ, DR FED е истински рай изпратено от по-горе, във времето, знам, че е изпратил имейл цяла (drfredspirituraltemple @ yahoo.com) точно като свидетел раздаваха, с течение на времето се знае за отпадъци, аз очаквах отговор, защото бях отчаян, за да бъдат излекувани DR FRED ме изпрати окуражителни думи и също ми даде да разбера, че им е бил знам болест без лечение в слепоочието си , Това ми даде надежда, затова реших да работя с него. Последвах всички инструкции и в няколко дни на контактуване го имам моите лекарства от служител на предоставяне на услуги, които са закупили лекарството до къщата ми, аз бях загубил от думи, за да му каже, лекар ми даде инструкции за това как да използват билкови лекарства и колко дълго бях да се използва преди да се върне за проверка и аз го направих, беше трудно да продължавам да вярвам, че един ден може да живеят свободни от херпес, аз просто не може да запази радостта да сам си аз така реших да споделя с глобус за това, което този велик човек е направил за мен .. Д-Р ФРЕД много ви благодаря. 1. ХИВ / СПИН 2. ХЕРПЕС 3. ALS 4. Хепатит 5 Диабет DR FRED е специалист в тази област, аз вярвам твое има отговор също. Благодаря за четене моята история .. (drfredspirituraltemple @ gail.com) http://drfredspirituralte8.wixsite.com/drfred)