Антония написа:

Здравейте!Ходих на профилактичен преглед за ТБ и мантуто ми беше положително.Снимката на белия ми дроб е ок.Казаха ми,че нямам ТБ,но съм имала контакт явно и трябва да взимам изонид 6 месеца.Вече 4-ти месец пия изонид.Имам косопад....ужасен косопад.От около 2-3 години поддържам температура 37 и или малко повече(без да съм болна).Казаха ми ,че явно има връзка с това.Но както казах,вече 4-ти месец няма промяна и в температурата.Отчаяна съм.Какво да правя???