Peter Simon написа:

Аз съм г-н Петер Симон, законна и в реномирани пари заемодателя. Ние отпускат средства, за да се лица, нуждаещи се от финансова помощ, ние даваме заем за хора, които имат лоша кредитна или се нуждаят от пари, за да плащат сметките, да инвестират в бизнеса. Били ли сте били търсят заем? имате да не се притеснява, защото вие сте на правилното място и да предложи заем при ниска лихва в размер на 2%, така че ако имате нужда от заем, аз искам да се свържете само с мен чрез този имейл адрес: peterloanfirm@outlook.com