ehis написа:

ти трябва спешно заем от надежден частен кредитор ще ви отпусне пари без стрес? Ако отговорът е да, то вие сте в правилната посока. Вземи парите си в рамките на 5 часа. Аз съм EHIS Макоули, бизнесмен и дори частен кредитор. Бих искал да създаде клон на дейността ми във вашата страна, ако можете да се свържете с мен с голяма бизнесмен там. I дават заеми при 2% лихва. да ми пишете чрез този имейл ehism94@gmail.com