Г.Добрев написа:

Получих малко засъхване на горния край на дланта до подлакътницата. Лекуваха ме трима дерматолози /жени/, близо 6 месеца. Едва не ме вкараха в гроба. Получих от лечението тотален псориазис по дланите и ходилата. Не можех да се движа, както и да се обслужвам. Поне разбрах, че не могат да го лекуват. Разбрах, и че ако не се излекувам сам, никой не може да ми помогне. Вече се възстанових. Краката и ръцете ми са като на бебе, а съм на 68 години. Имам две висши образования. Премислих и анализирах всичко което ми се случи. Свързах го с богатия ми опит, тъй като до 27-та си година нямаше нещо от което да не боледувах. Съставих "Нова теория за строежа и здравния статус на човешката кожа". Тя обръща дерматологията с краката нагоре и разбива всички митове, като: генетично, автоимунно, вредят тютюнопушенето, алкохола, помагали били морските бани, солариуми, рибки Гараруфа, диети и т.н. Разрешаването на проблема с псориазиса не е по силите на образователната медицинска система към момента. А никой от медицинските светила не се сеща, че трябва да се погледне от обратната страна за решаване на проблема. Опитайте се да си представите какъв вой ще се вдигне срещу моята "Нова теория за строежа и здравния статус на човешката кожа", колко ще искат да я откраднат. или да се начоколят около паницата. Повече от 200 млн по света чакат с надежда. Приемам го като МИСИЯ. Но възстановяването ми е повече с подръчни средства. Имам съставките, но е необходимо проучване и анализ, посевки и статистика. Възстанових се за година и половина, а смятам, че този срок може да се свали до 2/3 месеца за леките и средни случаи, и до 6 месеца за изключително тежките такива. Търся честни и почтени хора с които можем да постигнем това.