Ivan написа:

Здравейте! Крастата е изключително трудна за лечение и аз съм го изпитал върху себе си! Какви ли не лекарства съм използвал, но резултатът е бил нулев или в най-добрия случай временен. Според мен най-доброто лекарство, което ми помогна да се излекувам е Перметрин и това не е само мое мнение, а и на много други хора! Разполагам с това лекарство внесено от чужбина и който се интересува може да ми се обади на тел. 0883362919 или да ми пише на и-мейл адрес: ivandachev1990@abv.bg