Phil Howardson написа:

Добър ден, търсещи убежище, и заем Аз съм тук, за да ви позволи да знаете, че аз давам заеми от 500 долара до 45 милиона долара, а най-нисък лихвен процент от 3%. Аз съм добре държал човек, така че само сериозни кандидати следва да се прилагат за този заем. За кредита, аз давам на всички видове заем може някога искате, така че се прилагат днес и да опитате един добър живот. Също така, ние нямаме време да се измъкнат от клиенти, защото ние сме добре подготвени хора, а ние нищо против нашия бизнес много добре. Нанесете от нас днес на електронната ни поща, така че да можем да присъстват, за да можете бързо. Свържете се с нас сега в philloanfirm2@yahoo.com за много по-добри данни за вашия кредит. Надявам се, че вашата бърза реакция Phil Howardson