мариета написа:

Здравейте, Искам да ви споделя моя случай: Преди около 15 години в областта на лицето ми се появиха розови обриви.Доцент дерматолог ме подложи на микробиологични тестове и диагностицира краста.Предписа ми Scabini(много ареме мина,може да не сьм точна с наименованието на лекарството).Дьлго се лекувах , през това време не използвах кремове,никакьв грим..лечението не се оказа много успешно-кьм днешна дата все още се появяват пьпчици,а останаха и много белези. ..случва се..това пьк се падна на мен..:) Бьдете здрави.