Надя написа:

Имам гъбички по големите нокти на краката. Много бабини рецепти опитах, включително и Екзодерил, няма никаква полза, вече 2 години. Препоръчаха ми хапчета Споранокс, купих ги, но личния ми лекар каза, че след употребата им да си направя чернодробни проби, увреждали черния дроб. Още не съм започнала да ги пия. Някой знае ли дали помагат и ако наистина толкова увреждат черния дроб дали изобщо да започвам да ги пия. Благодаря.