анонимна написа:

Здравейте отдавна имам гъбички във влагаището прилагала съм всякакво лечение предписано ми от лекари последното което ми бе предписано беше розалгин но без резултат.Посъветваите мога ли да ползвам вагиналните таблетки интимо хелп как да ги използвам и има ли някакъв страничен ефект при следните синптоми парене,сърбеж ,бело течение с неприятна миризма сихота във влагалището?Предварително ви благодаря за съвета.