ирина написа:

10 годишна връзка с мъж на който жената се оказа с чпв 16 и с предраково състояние .Аз съм си правила тест за чпв 2007 отр . 2014 отр .не знам .как става така аз съм абсолютно стриктна в профилактиката си и посещенията си при лекар .Безотговорното поведение на жени .които не посещават лекар е просто ..........чудовищна нямам думи .Извода за мен е че от май миналата година не съм правила секс ,стреса е голям и трябва време да се преодолее . към жените ходете на лекар настоявайте за обстоен преглед не застрашавайте живота си и живота на другите жени , бъдете отговорни и четете научете и дъщерите си какво е полова хигиена и профилактика .