Христина Иванова написа:

Братовчед ми е болен от заболяването Вегенер на 40 години е.Многократно беше лекуван в Нефрология СВ.Марина,до момента,когато премина на хемодиализа.В момента е на кислород увреден е вече и белия дроб.Лечение на заболяването с Мабтера вече било късно.Питам аз къде бяха лекарите,след като има лекарство Мабтера за лечение,при здрави пациенти ли се прилага.Сега пациента е вече увреден и не може да се приложи лечение.