Ники написа:

Здравейте и благодаря за интересната статия ... Понеже имам съмнения за тази болест, моля някой компетентен да ми отговори. Въпросите ми са: - Може ли тази болест да се хване от слюнка на партниора. Имаше допир и търкане от нейна страна по члена ми, и там може да е останала слюнка, нямало е кръвни рани и т.н. Имаше и сексуален контакт, но с кондом. (извинявам се за дирекността на представяне на ситуацията) - Ако тази болест се хване на време, ще минават ли всички тези етапи? Примерно ако се хване още в инкъбационния период, би ли могло да се излекува и да не настъпят всички тези усложнения? Моля за компшетентен отговор ...