Gabsi написа:

Здравейте :) Аз имам следния проблем: от време на време ми се появяват пъпчици(подобни на ухапване от бълха) но са само под гърдите, корема и малко по гърба. Много ме сърбят, дори се будя от сърбеж и се чеша като крастава. Не мисля че е от бълха, защото ако беше бълха щяха да са навсякъде, а те са само по корема и гърба. Гърдите( цицките) също ме сърбят , но там нямам пъпчици. На какво може да се дължи?