Анета Николова написа:

Здравейте, направих група в фейсбук наречена саркоидоза, мисля, че всеки има какво да каже за това как се справя и ви каня да се присъедините за да споделяме опит. Навсякъде по света хората споделят и аз разбрах много неща за саркоидозата от форумите. Самата аз преди една седмица направих 7 дневно галадуване и лимфните ми възли спаднаха още на третия ден. Знам, че хората в други страни правят диети съобразени със заболяването, които са важни да ги знаем... тук всеки се оправя сам - нека да се съберем за да съберем и опита си - както виждате лекарите не знаят за това заболяване повече от нас! Ани