Силвия Иванова написа:

Здравейте, от няколко дни когато се ядосам, притесня или имам физическо натоварване изведнъж се появява жесток обрив който тръгва от гушата, по лицето, гърдите и меките засти на ръцете и краката. Последния път ми се поду дясната ръка, почервеня и сякаш кожата щеше да се пръсне. Толкова силно се поду като през цялото време сърбеше жестоко. Преди около 15 години отново имах такива обриви (около годин) и ми бяха казали, че са на нервна почва. Поле отшумяха и сега след толкова време - отново се започна. Някой може ли да ми каже дали му се е случвало същото и как се излекува от това Поздрави