Тодоров написа:

В сравнение с лечението с Акарол, където цялото семейство ходи омазано цяла седмица миризливо и подтиснато, лечението с кремове съдържащи 5% Permethrin е изключително по приятно. То се осъществява по следния начин - намазваш се веднъж, след 12 часа се изкъпваш. Процедурата се повтаря след 7 дена. При нас лекарството подейства безотказно след 2 неуспешни опита да се излекуваме с българския акарол. Преди второто намазване трябва да се изпере цялото ползвано бельо на 60 градуса. Поради голямата ми паника след неуспешното лечение с акарол поръчах на 3-ма мои приятели в чужбина да ми изпратят 5% Permethrin крем и сега имам 6 излишни тубички, които са достатъчни за 3-ма човека. Вече са ми излишни и искам да ги продам на нуждаещи се. Цената на 1 тубичка ми излезе 40 лева с транспорта до България. Продавам лекарството без печалба. Ако има нуждаещи се обадете се 0888 335 289 todorov33@abv.bg