Емил Иванов написа:

В момента боледувам от пневмония на десният бял дроб . Дадоха ми антибиотик amoxiclav Sandoz и болкоуспокояващи Дафалган . Три пъти дневно получавам адски болки на гръдният кош от дясно , нито да вървя , седна или легна . Вземам Дафалган и един горещ душ докато се успокоят нещата , завивам се и поне 3 пъти се изпотявам. Вмомента живея в Брюксел , мисля да посетя по известни и реномирани болници и на ново да се изследвам .