Кандида лечение 4 написа:

Не успах да се излекувам нито с Клотримазол нито с Нистатин! Сега ще пробвам временно Клеева Тинктура 30% да видим за известно време. И ако това не помогне ще пробвам Певизон крем! Поне знам, че ако нищо от горните не помогне то 100% ще се излекувам ако си взема Цитросепт и слагам от капките разредени с вода не знам пропорцията колко е точно но много хора гарантират, че с това са се излекували. Пак ще пиша докато не се излекувам! :D Упорити гадни гъбички!