Plamen написа:

Мойто момиче, писала си и малко глупости. Естествено, че антибиотиците не помагат. Точно обратното - те ти докарват гъби или бактерии, тъй като убиват полезните и вредните виреят на воля. Фунголон действа. Скъп е да. Аз пробвах какво ли не (и фунгофулан и други). Също така пих и Монилия албиканс 15 CH понеделник, сряда и петък по 5 (2 опаковки = над 2 месеца), която не знам дали свърши нещо и продължавам да пия риган. Пих и мечо грозде. Тая сребърна вода за нищо не става. Пробвал съм я - 2 шишета. Подмиването с отвара от невен е далеч по-добро.