Кандида лечение 2 написа:

Лечението ми с Клотромазол продължава. Първоначално го смятах за боклук. Сега съм във края на втората седмица. Установих, че трябва да се маже обилно и добре мястото с Клотромазола иначе не дейста. Също така установих, че задължително мястото се измива след уриниране или изпразване това подпомага кандида. За сега лечението ми е с кисело мляко Боженци 2% плюс половин чаена лъжичка канела която е противогъбична. Ще пиша когато се излекувам. Ако не успея с Клотромазола ще пробвам с Нистатин който е за 2 лева и сребърна вода която е за 4 лева. Може да пробвам и с Прополис който също струва 4 лева. Моля не взимайте антибиотици или химикали ще стане по зле. Има Цитросепт, Има прополис което пчелен клей или клеева тинктура има и сребърна вода ила и йоден разтвор за пииене той също убива кандида. Тъй като съм потърпевщ и се боря със звяра задължително ще пиша когато се излекувам. Вероятно Нистатина е по-добър от Клотромазола но уви взе първо Клотромазола. Целта е да намерим един от най-евтините и успешни начини за лечение без да се тровим. Получават се лоши отзиви за следните мазила: Низорал, Кондилин, Тридерм, Дактакорт, Ламазил, Ломексин Има още и непроверени като Билков мехлем с екстракт от Невен, Брауновидон, Йодис концентрат което е Йод. Спокойно звяра няма да издържи :D Що време си изгубих в четене на нета не е истина. Направо съм подвижна библиотека за препарати в борбата със звяра. Кандида е упорита но и ние също. Моля научете се за ползвате Гооглето и пишете Кандида и четете преди да изръсите един куп пари за грешни лечения. Аз засега съм дал 4 лева за Клотромазола а можеше да мина с 2 с Нистатита и вероятно е много по-добро. Успех