Тодоров написа:

С херпес съм на двете очи от 1985г.последният ми рецидив за сега беше през 1995г.След това си купих от института по вирусология в София противохерпесна ваксина,поставя се по схема.Четох някъде,че от 2003 били спряли производството и.От проф.Дундаров съм си купил капки "Пандавир".Държа ги в хладилника за не дай Боже нов рецидив.Единственото лечение до колкото знам е присаждане на роговица,което според проф.Дундаров е много рисково относно използването на имуносупресори-създава се условие за атака на вируса отново.