Boyana написа:

Здравейте! Преди два дни изписаха баба ми от Транспортна болница в Пловдив, след като беше приета там с пневмония. Естествено баба ми не беше приета там толкова лесно, след 10 часа обикаляне из целия Пловдив при миносови темперетури с 80 годишна баба без направление и отгоре на всичко с диабет и сардечни проблеми три болници ни отхварлиха. (Подчертавам че Транспортна ни прие само заштото там с нас беше позната репортерка от пловдивски весник) След абсолутно неадекватно отношение на медицинските лица в болниците преди това, и личната ни лекарка, персоналат ни изпрати с думите "защо не я докарахте тая жена по-рано а в петак вечетрта и ние сега кво ще я правим". Изглежда нарушавахме спокоиствието на някоя сестра нощна смяна. Както и да е след 10 дни на "ГРИЖОВНО" лечение баба ми беше изписана. И естествено два дена по-касно е без промяна. Аз сам на 24 години и не смятам да преживея този тормоз на старини. Единствената причина да не емигрирам е баба ми но смятам че благодарение на "грижовното " медицинско относхение на лекарите няма да има причина да остана.