Лина написа:

предо около 2 седмици ми се появиха червени петна по гърба, които станаха на големи тлъсти и наслоени пъпки. Подуха се и започнаха страшно да сърбят. Медицинската сестра и повечето възрастни казват, че не е алергия и много се боя какво всъщност е. Имам 3 татуса, затова не съм казала на родителите си, защото така лесно ще ги видят и не ми се мисли. Не знам какво да правя вече размножиха се страшно бързо по тялото ми. Моля, ако някой е имал подобен проблем да сподели ! :)