краси написа:

здравейте,искам да споделя че също имам кандида от няколко гоини,първоначално пих доста лекарства,партньора ми също,излекувах се,дадох доста пари за тези лекарства но не помня имената им,след около няколко месеца пак се появи проблема и гинеколога ми каза че не се лекува,просто лекарствата помагат за момента,но веднъж появят ли се там става слабо място и при по слаба имунна система се проявяват пак,аз вече не пия никакви хапчета а когато се появи си сварявам мечо грозде и го пия и до няколко дни ми няма нищо или пък си варя коса от царевица,вече предпочитам билките отколкото да се тъпча с лекарства, помага пробвайте :)