Митко написа:

При мен има подобрение. В продължение на 5 дни (сутрин след изхождане) си правих клизми - първо с отвара от лайка и веднага след това с отвара от прополис (пчелен клей). Взимате пакетче лайка и го кипвате 300 мл. вода, изчаквате да охладнее и го вкарвате с голяма спринцовка(без игла) или с дамска помпичка. След това лягате за 10-15 минути (по гръб , корем и настрани), после в тоалетната изхвърляте. Измивате се само с хладка вода и веднага си вкарвате отварата от пчелен клей( ситно накълцан 50 гр. се накисва в 100 мл. топла вода и се оставя за 24 часа, прецеждате само течността и веднага доливате с топла вода за следващия ден). После пак лежите и изхвърляте. При мен сърбежа изчезна още на първия ден и не искам да ви разправям какви неща излизаха първите дни (слуз и кървави полипи). Пробвайте дано и при вас има ефект. Поне всичко е на билкова основа . Успех.