Тони написа:

Преди доста години се разболях от тази страхотия. Имах връзка с момче в един крайморски град. Излизахме около месец заедно, но секс правихме само първата вечер. Млада и неопитна му се вързах на акъла и го направихме без презерватив. В следващите дни забелязах, че постоянно се чеше отдолу, но не знаех какво му е. След още няколко дни ми съобщи, че бил на лекар, дали му мазила и дали не съм го била заразила аз с нещо. След месец изгубихме връзка с него, а след още няколко месеца разбрах, че съм болна! Шока за мен беше голям и все още ми се плаче като се сетя за този период от живота си! Няма да си го простя никога! Лежах в болница, биха ми пенецилин, после още две седмици беницилин мисля, и ме излекуваха. Душата ми, обаче, няма кой да излекува!... Пазете се и правете безопасен секс, че не е шега работа! Понякога мимолетното удоволствие или сляпото доверие, или непредпазливостта могат да доведат до страдание за цял живот, а дори и смърт в някои случаи! Пазете се, бъдете умни!