Mariq написа:

Здравейте всички! Аз също имам тази ужасна болест от 4 години. На 20 съм и също съм ходила къде ли не, но без резултат освен лятото - слънцето и морето. Сега всичко е наред . Майка ми е в Италия и ми изпрати един крем, който не съдържа никаква химия или кортикостероиди (незнам дали го написах правилно) всичко е на билкова основа. Тя ми разказа, че хора от цял свят ходят там и се чувстват добре и са доволни от резултата на крема. Сега и аз го имам и всичко се скри, а бях много зле. В България крема го няма , може би поради високата му цена, но мисля, че НИЕ всички сме дали много пари, но без резултат. Ако някой се интересува за този крем да ми пише, ще помогна ! пишете ми на е-mail vangelova_92@abv.bg