Стефи написа:

Здравейте! Не губете надежда! Винаги съм си мислела, че тази болест покорява само най-нечистоплътните хора. Но разбира се, съм грешала. Не знам как се заразих. Имам чести проблеми с кожата (никелова алергия) затова първоначално не обърнах внимание. Но след месец и приятеля ми се зарази и така остановихме, че каквото и да е това- е заразно. Предписаха ми Акарол. Като мажа цялото ми тяло. На определени места имам сърбеж дори когато съм намазана, затова ги мажа допълнително. След това се появява парене. След паренето кожата силно се изсушава и се появяват срупчета. Знам, че огранизма ми е силен и с вяра ще преодолея болестта. Искам да отбележа- забелязах, че почти всеки втори коментар е :"Плача всяка нощ." Странно, но явно при всички го има и този ефект. А той се дължи на болестта или психиката, притеснението, че може и да не ни мине? Имам върпос- заразяването как може да се случи? Може ли да е при друго обстоятелство освен от домашен любимец, дреха и директен контакт с болен? Тъй като нямам ни най-малка идея как се е получило при мен. Благодаря!