Милена написа:

Ани Коларова, какъв е проблема при теб, наложителна ли е операцията ? Аз бях с два кървящи хемороида и ми правиха лигиране в ОНклиник - София преди няколко месеца. Бърза и безболезнена процедура с много добър ефект. Доволна съм от резултата и нямам оплаквания. Ако имаш вариант спри се на тази процедура, правят я на доста места, а операции май се правят само в напреднал стадии и ако няма друг начин.