Троански написа:

Господин Георги, Наистина никого не карате да се оперира - само ги насърчавате. Едното не е по-различно от другото. Бих искал да Ви чуя как ще говорите след година - две, когато пак ще Ви се наложи операция. Това е резултатността на тези, които са предприели подобна стъпка и не са променили начина си на живот. Но, ако Вие спрете изцяло консумацията на месо и всичко месно, риба, мляко и млечни произведения, не изчистите тотално организма си на клетъчно ниво, не преминете на преобладаващо суровоядство и нетермообработени храни и още и още, то тогава операцията Ви ще остане едно бледо петно на холографската "схема" от човешката Ви форма и най-вероятно ще забравите завинаги думите сънна апнея. Е, "топката е във Вашите крака". Аз не съм от Вашия отбор и никога няма да бъда, но Ви желая успех!!!!!! Ако имате въпроси и търсите помощ от мен - насреща съм на hemusgroup@abv.bg!