споделено написа:

Мръсна болест за радост на лекарите/от това печелят/ .Почти 2 год.се трових с подобните антибиотици споделени тука. М/у другото Елиса тест не е толкова верен .Просто търсете сериозна лаболатория .И накрая след две год. антибиотици от 114 кг. станах на 51 кг . Попаднах на лекар който ми изписа медикамент който лич.лекар ми направи венозно със система.Даже се пошегува че това било тежка артилерия в комбинация с това ми предписаха антибиотик произведен в Турция именно това ме отърва от хламидията .След почивка 15 дни антибиотика се повтаря ,името му е Рулид.Скъпичък е някъде към 40 лв опаковката/говоря за преди 7-8 години. Успех!!!