Йованан написа:

Здравейте, Преди време преболедувах краста - за мен беше мнгоо трудно да се излекувам. В стремежа си да се оттърва от това ужасно нещо по-бързо - купих 2 тубички Инфектоскаб 5% Перметрин от Германия. Употребих едната и бе достатъчно дори 1-2 намазвания и се оправих "Слава на Бога"... Сега имам една, която не е отваряна и е абсолютно нова. Имам и касовата бележка - на стойност 35 евро. 5 евро съм платила транспорт - от Германия до България (по автобус). Ако има някой, който е много на зор и не може да се снабди с това лекарство - мога да го изпратя с куриер и наложен платеж. Контакти: 0884 83 58 16. На разположение съм по всяко време. Пожелавам узпех на всички в борбата с тази твар! Поздрави, Йованан