eliti написа:

Задължително си направете една среща с психиатър. Дори и да е само еднократно. Не невролог, а именно психиатър, защото преживявате огромно психическо напрежение. Сънят за болните от псориазис е ужасно необходим. В преводите от немски и английски пише, че трябва да спите поне осем часа, ако не и девет. Сънят подкрепя нервната система. От безсънието при сърбежите можете наистина да откачите, а психиатрите умеят да помогнат в това отношение. Лично аз се страхувах да вземам нещо силно от страх да не се пристрастя и заявих това на психиатърката. Тя ми изписа четвърт хапченце "Револзан" за успокояване преди сън. Посъветва ме ако не ми е достатъчно да се свържа с нея, за да ме консултира дали е добре да мина на половинка. Не се наложи обаче. Беше ми достатъчно. Сега когато съм спокойно вече мога и без него. Страшен проблем са и болките в костите. През зимата ме болят даже кокалчетата на пръстите поединично и цялостно. Няма как. Но е търпимо. През лятото и те временно отшумяват. Дано всичко, което пиша тук ви помогне! Спомням си как панически търсех преди пет години,/ с начеването на болестта ми/ полезни съвети и се обезнадеждавах, че няма такива. Сега останаха рани нарядко само по главата ми и крайниците и понасям състоянието доста по- добре. Успех желая на всички ни!!!