Руска Георгиева написа:

Преминах преди по вече от година кошмара лаймска болест Влязох в инф болница на гранична стойност след лечение с цефтрин за 3 фаза излязох с 2 пъти по вече бактерии Намерих друг лекар -след лечението 3 пъти по вече бактерииБях много зле и тогава селучайно попаднах на Атанас Цонков от Лечител За 2 месеца със саменто и нони и други хр добавки без антибиотици бактериите бяхя на половина за 1 година кръвта е чиста Ако не ме бяха заблуждавали в инфекционна,че ме лекуват и бях веднага почнала саментото на граничната стойност нямаше да имам тези месеци на мъкиЛаймската е тежка болест не чакайте вземайте мерки