любка герова написа:

Всичко което пишете е така но защо хиляди хора не могат да се възползват от вашите писаници, ПАК ЩЕ ПОВТОРЯ трябва по внимателни и прецизни прегледи от страна на специалистите. Ще ви кажа моя случай, намирам се в Кожната клиника в 29-та поликлиника, по преценка на личния лекар, избирам си доктор от интернет ,симпатична, не много млада, обяснявам и че страдам от десет години и кво същото както преди 10 години поглеждаме от 2 метра и ме праща на алергичен тест, срещу малка сума пари си правя тест, всичко е наред,връщам се с теста при специалиста и нищо сякъш за първи път ме вижда, сигурна бях че вече ме е забравила, говори ми небивалици и ми изписва някакво си там лекарство, аз и обяснявам ,че не мога да спя, събуждам се по няколко пъти на нощ,диагноза не ми постави, изписа там нещо нещо и толкоз.Прибирам се започвам с мазилото но резултат няма.