ЛЮБКА ГЕРОВА написа:

от 10 години имам този проблем. Всичко до тук което прочетох е вярно, но мога да ви успокоя, това да ви е проблема. Чешайте се колкото е възможно по-рядко, каквото и да приложите няма да ви мине.Защото нямаме истински лекари. правила съм прегледи и в реномирани заведения- но какво да ви кажа всички са еднакви "ЧИНОВНИЦИ" които са на работа и чакат да дойде аванс и заплата или да прилъжат някой не осигурен да си плати свободен прием.Те не ни вземат на сериозно, нали е далече от главата. Според мен трябва да се направят изследвания и да се докаже причината а не само да предполагат че е еди какво си. А ние страдаме, безсънните нощи, нервните сърбежи всичко това се отразява на психиката ни.